

Gwarancja
Wyłączenia gwarancji
Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
- normalnego zużycia części takich jak: koła, mechanizmy, materiały, poduszki, stelaże, podstawy, podnośniki, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne - te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
- modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
- uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
- uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
- uszkodzeń połączeń gwintowych.
- uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia; przetarcia.
- skrzypienia mechanizmu fotela wynikającego z nieodpowiedniej konserwacji.
Reklamacje
Jak reklamować produkt?

1. Wypełnij forumlarz reklamacyjny
Wypełnij formularz, a następnie wydrukuj email jaki otrzymasz z naszego serwisu.

2. Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
Do reklamacji dołącz dowód zakupu (paragon) oraz formularz reklamacyjny. Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu

3. Nadaj swoja przesyłkę
Swoją paczkę nadaj na poniższy adres: Meester Group Sp. z o.o. ul. Kotowo 42, 60-009, Poznań
FAQ
Jak mogę przesłać zgłoszenie reklamacyjne?
+W celu złożenia reklamacji należy skorzystać z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej: https://markadler.pl/content/9-reklamacje. Prosimy o szczegółowy opis zgłaszanego problemu, dołączenie dowodu zakupu oraz, jeśli to możliwe załączenie zdjęć lub krótkiego nagrania przedstawiającego usterkę.
Na jak długo udzielana jest gwarancja na produkt?
+Produkty marki Mark Adler objęte są 2-letnią gwarancją.
Czy wszystkie produkty oferowane na stronie markadler.pl są objęte gwarancją?
+Tak, wszystkie produkty marki Mark Adler są objęte gwarancją.
Pozostałe postanowienia
Firma Meester Group sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Wagrowskiej 2 (61-369) w Poznaniu, właściciel marek Mark Adler oraz Huzaro udziela gwarancji sprawnego działania produktów zgodnie z warunkami technicznymi i eksploatacyjnymi opisanymi w ich instrukcjach obsługi.
Gwarancja ma charakter czasowy. Różne produkty i ich części składowe podlegają gwarancji w różnym, opisanym w poniższym dokumencie, zakresie oraz okresie obowiązywania.
Wady i uszkodzenia produktu powinny być każdorazowo zgłaszane niezwłocznie po ich wykryciu. Nie należy kontynuować użytkowania produktu w przypadku wykrycia jego wady lub uszkodzenia, gdyż może to pogłębić wadę czy uszkodzenie, a także stanowić zagrożenie dla zdrowia, a nawet życia użytkownika. Produkt należy zabezpieczyć na czas rozpatrywania procesu reklamacji, a następnie postępować zgodnie z wytycznymi producenta lub autoryzowanego serwisu.
Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktów wynikającego z eksploatacji oraz uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje także uszkodzeń mechanicznych, w tym rozdarć, pęknięć powstałych z winy użytkownika. Gwarancja nie obejmuje również płowienia i innych wad tkanin powstałych w wyniku długotrwałej ekspozycji na promienie słoneczne, wad spowodowanych nieprawidłową konserwacją urządzenia np. praniem w zbyt wysokiej temperaturze, czyszczeniem silnymi detergentami, uszkodzeń termicznych, elektrycznych i spowodowanych kontaktem z cieczami, a także wad i uszkodzeń powstałych w wyniku samowolnych przeróbek i modyfikacji.
Serwis i Producent nie odpowiadają za szkody i straty wynikające z niemożliwości korzystania z produktu będącego w naprawie.
Produkty przekazywane do reklamacji powinny zostać uprzednio wyczyszczone. Do reklamacji przyjmowane są wyłącznie produkty spakowane, w kartonowym opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).