Gwarancja Mark Adler - pewność i komfort
Niezawodność i przejrzyste zasady - tak wspieramy Cię po zakupie.
Wybierając produkty Mark Adler, zyskujesz pewność solidnego wykonania oraz pełnego wsparcia w razie potrzeby. Każdy produkt objęty jest gwarancją producenta. W tym miejscu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakresu gwarancji, warunków jej realizacji oraz procedury reklamacyjnej.
Jak reklamować produkt?
1
Wypełnij forumlarz reklamacyjny
Uzupełnij wszystkie niezbędne nam dane do rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
2
Wyślij formularz do nas:
W odpowiedzi na utworzone zgłoszenie dostaniesz maila z potwierdzeniem, że otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Nie usuwaj go, zachowaj
3
Czekaj na odpowiedź z naszej strony:
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak tylko będzie to możliwe i poinstruujemy Cię co dalej. Nie musisz nam odsyłać produktu. Znajdziemy najbardziej dogodne dla Ciebie rozwiązanie.
FAQ
Jak mogę przesłać zgłoszenie reklamacyjne?
+W celu złożenia reklamacji należy skorzystać z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej: https://markadler.pl/content/9-reklamacje. Prosimy o szczegółowy opis zgłaszanego problemu, dołączenie dowodu zakupu oraz, jeśli to możliwe załączenie zdjęć lub krótkiego nagrania przedstawiającego usterkę.
Na jak długo udzielana jest gwarancja na produkt?
+Produkty marki Mark Adler objęte są 2-letnią gwarancją.
Czy wszystkie produkty oferowane na stronie markadler.pl są objęte gwarancją?
+Tak, wszystkie produkty marki Mark Adler są objęte gwarancją.
Pozostałe postanowienia
Firma Meester Group sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Wagrowskiej 2 (61-369) w Poznaniu, właściciel marek Mark Adler oraz Huzaro udziela gwarancji sprawnego działania produktów zgodnie z warunkami technicznymi i eksploatacyjnymi opisanymi w ich instrukcjach obsługi.
Gwarancja ma charakter czasowy. Różne produkty i ich części składowe podlegają gwarancji w różnym, opisanym w poniższym dokumencie, zakresie oraz okresie obowiązywania.
Wady i uszkodzenia produktu powinny być każdorazowo zgłaszane niezwłocznie po ich wykryciu. Nie należy kontynuować użytkowania produktu w przypadku wykrycia jego wady lub uszkodzenia, gdyż może to pogłębić wadę czy uszkodzenie, a także stanowić zagrożenie dla zdrowia, a nawet życia użytkownika. Produkt należy zabezpieczyć na czas rozpatrywania procesu reklamacji, a następnie postępować zgodnie z wytycznymi producenta lub autoryzowanego serwisu.
Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktów wynikającego z eksploatacji oraz uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje także uszkodzeń mechanicznych, w tym rozdarć, pęknięć powstałych z winy użytkownika. Gwarancja nie obejmuje również płowienia i innych wad tkanin powstałych w wyniku długotrwałej ekspozycji na promienie słoneczne, wad spowodowanych nieprawidłową konserwacją urządzenia np. praniem w zbyt wysokiej temperaturze, czyszczeniem silnymi detergentami, uszkodzeń termicznych, elektrycznych i spowodowanych kontaktem z cieczami, a także wad i uszkodzeń powstałych w wyniku samowolnych przeróbek i modyfikacji.
Serwis i Producent nie odpowiadają za szkody i straty wynikające z niemożliwości korzystania z produktu będącego w naprawie.
Produkty przekazywane do reklamacji powinny zostać uprzednio wyczyszczone. Do reklamacji przyjmowane są wyłącznie produkty spakowane, w kartonowym opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).