REGULAMIN AKCJI CHARYTATYWNEJ MARK ADLER

§1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem akcji charytatywnej pod nazwą „Akcja Charytatywna Mark Adler” (dalej: „Akcja”) jest Meester Group Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Wagrowska 2, 61-369 Poznań, NIP: 7822769523, REGON: 368932069, kapitał zakładowy 1 000 000 zł (dalej: „Organizator”).

  2. Akcja nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

  3. Akcja odbywa się za pośrednictwem serwisu Facebook, na oficjalnym profilu marki Mark Adler.

  4. Facebook nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przeprowadzenie Akcji. Akcja nie jest w żaden sposób sponsorowana, wspierana ani administrowana przez Facebook.

§2. Cel Akcji

Celem Akcji jest wsparcie placówek opiekuńczych w Polsce (domów dziecka, świetlic środowiskowych, fundacji i innych miejsc troszczących się o dzieci) poprzez przekazanie 12 foteli obrotowych dla dzieci Mark Adler Junior 4.7.

§3. Czas trwania

  1. Akcja trwa od 23 października 2025 r. do 5 grudnia 2025 r. (włącznie).

  2. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia 2025 r. na oficjalnym profilu marki Mark Adler na Facebooku.

§4. Uczestnicy Akcji

  1. Uczestnikiem Akcji może być każda osoba fizyczna mieszkająca na terytorium Polski, posiadająca aktywne konto w serwisie Facebook.

  2. Uczestnik może zgłosić nieograniczoną ilość placówek

  3. Zgłoszona placówka musi znajdować się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§5. Zasady uczestnictwa

  1. Aby wziąć udział w Akcji, uczestnik powinien:
    a) zamieścić komentarz pod postem konkursowym opublikowanym na profilu Mark Adler, zawierający:
    – nazwę placówki,
    – miejscowość,
    – krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie tam powinny trafić fotele,
    b) uzyskać jak największą liczbę polubień (reakcji) pod swoim komentarzem do dnia 5 grudnia 2025 r. włącznie.

  2. Przed dokonaniem zgłoszenia uczestnik powinien skontaktować się z wybraną placówką, aby upewnić się, że wyrazi ona zgodę i chęć przyjęcia przekazanych foteli.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji istnienia oraz charakteru działalności placówki.

  4. Jeśli placówka, która zdobyła największą liczbę polubień, odmówi przyjęcia darowizny, Organizator przekaże fotele kolejnej placówce, której komentarz uzyskał największą liczbę polubień spośród pozostałych.

  5. Niedozwolone jest stosowanie nieuczciwych praktyk (np. kupowanie polubień, korzystanie z botów). Takie zgłoszenia zostaną zdyskwalifikowane.

§6. Nagroda

  1. Nagrodą w Akcji jest 12 foteli obrotowych Mark Adler Junior 4.7, które zostaną przekazane jednej zwycięskiej placówce.

  2. Organizator pokrywa wszelkie koszty dostarczenia foteli do wybranej placówki.

  3. Nie przewiduje się wypłaty ekwiwalentu pieniężnego ani możliwości wymiany nagrody na inne produkty.

  4. Dostawa nagrody zostanie zrealizowana po wcześniejszym kontakcie Organizatora z przedstawicielem placówki i potwierdzeniu danych do wysyłki.

§7. Ogłoszenie wyników

  1. Wyniki Akcji zostaną ogłoszone w dniu 6 grudnia 2025 r. na oficjalnym profilu Mark Adler na Facebooku.

  2. Organizator skontaktuje się z osobą, której komentarz wygrał, poprzez wiadomość prywatną na Facebooku, w celu uzyskania danych kontaktowych do wybranej placówki.

§8. Przetwarzanie danych osobowych (RODO)

  1. Administratorem danych osobowych uczestników jest Meester Group Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.

  2. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia Akcji, w tym kontaktu z uczestnikiem oraz wysyłki nagrody.

  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uczestnictwa w Akcji.

  4. Każdemu uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

  5. Dane uczestników nie będą przekazywane podmiotom trzecim, poza przypadkami niezbędnymi do realizacji Akcji (np. firma kurierska).

§9. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania Akcji, pod warunkiem że zmiany nie naruszają praw nabytych uczestników.

  2. Wszelkie spory wynikłe z tytułu przeprowadzenia Akcji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

  3. Regulamin Akcji jest dostępny w formie elektronicznej w poście konkursowym oraz na żądanie uczestnika może zostać udostępniony w wiadomości prywatnej.

  4. Przystąpienie do Akcji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.